2017. július 10., hétfő

Konyhai jegyzetelő

Ahogy öregszem, úgy leszek egyre inkább listafüggő...hiába, felejtek.
Plusz előny, hogy a listák bevásárláskor segítenek a csak valóban szükséges dolgokat megvenni,és megóvnak attól, hogy a mindenféle akciós, ámde teljesen szükségtelen cuccal megpakoljuk a kosarakat.
Nekünk bevált, azonban a mágneses, hűtőre aggasztott jegyzetfüzetünk lapjai elfogytak.
Volt viszont egy réges-régi jegyzetelős, ami még mamáméké volt, de ők nem használták, viszont a konyhában tartották, ahol azért a pára és a gőz elégé elcsúfította, főleg a rögzítő kötelet.
Úgy döntöttem, felújítom. Mivel sok kék-fehér konyhai kiegészítőnk van, a kék fehér pöttyös szalvéta mellett döntöttem, azonban hiába a csiszolás utána két rétegű alapozás, valamiért a fehér alapozó nem lett fehér, hanem mint ha oldott volna valamilyen anyagot a fából, itt-ott foltokban bebarnult.
Végül hagytam a csudába, rákentem így  a szalvétát, és ettől olyan klassz antikolt hatást értem el, amihez a már besárgult pénztárszalag tökéletesen passzolt. :) A spárgamegoldást kicsit egyszerűsíteni kellett, és cserélhetővé kellett tenni, így ott a jól bevált rajzszöges megoldással operáltam.

A többi a képeken, ha kérdés van, írjatok. :)









Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...