2015. január 18., vasárnap

Zöld leveles koszorú

A művirágot  nagyon nem szeretem, ezt leszögezem.
Viszont vannak olyan alkotások, melyekhez jól jönnek.
Ilyen volt a blog történek első bejegyzésében szereplő gombvirágcsokor, vagy a tavaszi ajtódísz, ahol a régi, megunt, megkopott, anyukám által nekem adott művirágok leveleit használtam fel.
Maradt még egy nagy adag levél, és mivel nem szárad el, és bírja az időjárás viszontagságait is, külső ajtódísz készült belőle.

Első lépésként levágtam a csokrokról a leveleket (3 féle levelet használtam), kikészítettem egy jó nagy koszorúalapot és beizzítottam a ragasztópisztolyt.


Ezután körberagasztottam a levelekkel úgy, hogy szépen fedésben legyenek egymással.


Hiányzott még valami, így a képen is látható 3-as levélkötegek közepébe 1-1 teklagyöngyöt ragasztotta.


Végül kapott egy üde zöld akasztót is.




Azt hiszem, a hóvirág ihlette...:)


2 megjegyzés:

Belli írta...

Nagyon nem jönnek be nekem sem a mű virágok,de ezt a szépséget elnézegetve...lehet átgondolom :))))
Ügyes vagy Ditti,nagyon tetszik! Puszillak

Szonja írta...

Én sem szeretem annyira a művirágokat, de ezt látva már kezdek kételkedni :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...