2013. december 28., szombat

Patchwork takaró

Az első foltvarrott munkám, ami anyukámnak készült nagy-nagy szeretettel! :)
Bár sok a hiba rajta, elsőnek azt hiszem egész jól sikerült. Anyukám szerencsére nagyon örül neki, és már tesztelte is, azt mondta, jó meleg lett, és hogy nagyon szereti! :)

 A paraméterek:
  • 192 db 10,5x10,5 cm-es négyzetből készült (ebből 0,5 cm a varrásszél)
  • végleges méret: kb. 168x128 cm (16x12 négyzet + szegély)
  • a kockák csupa használt anyagból lettek kivágva (természetesen mosás és vasalás után)
  • a felhasznált anyagok: pizsama, ing, blúz, ágynemű huzat (összesen 8 féle anyaggal dolgoztam)
  • vatelinnel béleltem, a hátlaphoz az anyagot az Ikeában vettem kedvezményesen
  • kb. 3,5 héten át készült esténként és hétvégéken
  • az elkészítéshez ez a videó, a befejezésez ez a bejegyzés nyújtott segítséget

5 megjegyzés:

Monika írta...

Ó,de nagyon szeretném én is!!!!!:)Nagy munka,én tudom.:)

Belli írta...

Hűha!!!Igen csak megdolgoztál vele és nagyon szépen megvarrtad!Ügyes vagy Ditti,én biztosan nem tudnék ilyen szépet varrni:))))

Gonda Hajnalka írta...

Hű ez gyönyörű!! Ez nem semmi! Na tessék ez is megy neked!!!! Akkor már nincs megállás! D:))
A pinterestemen a könyvek között sok ilyen könyv, újság van...belemerülhetsz"!!!
Puszi

Hétalvóka írta...

Drága Ditti!:
Miért szabadkozol, amikor ilyen gyönyörűségeset alkottál már megint!!!:))) Én nem mertem még ekkora darabnak nekiállni, le a kalappal előtted!:)Anyukád ismét egy igazi gyönyörű Dittis ajándékot kapott!!!:))) Lehet, hogy én is bekukkantok Flóra a gyűjteményedbe;)

Ditti írta...

Köszönöm lányok! Flóra, köszi a tippet, meg fogom nézegetni! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...